Monday, December 19, 2016

💡💡💡 INFO CARA MUDAH UNTUK DAFTAR KAWAN/PROSPEK DI LUAR NEGARA DIMANA ATOMY BEROPERASI...


1. Pastikan dulu anda faham GUEST PASSWORD & SECOND LAYER PASSWORD akaun Atomy anda. Anda perlu set dulu SECOND LAYER PASSWORD/SECURITY PASSWORD.

Guest Password ialah Password terawal yang diberi kpd anda bersama ID No oleh upline yang mendaftar anda. Second Layer/Security Password hanya anda akan dapat setelah anda tukar password di bahagian Edit Account dalam backoffice akaun Atomy anda. Setelah ini anda buat, barulah anda boleh teruskan kaedah ini utk daftar prospek di luar negara.

2. Jika ada prospek yg anda kenal melalui media sosial di mana mana negara luar yg Atomy sudah bertapak, dan prospek itu mahu join Atomy, anda cuma perlu berikan link website Atomy negara berkenaan, No ID dan Guest Password anda serta ID No penaja (mana2 ID downline anda posisi paling bawah kepada prospek berkenaan.

Cth:

Anda kenal Silvia di Filipina melalui facebook. Dan Silvia tertarik untuk join Atomy. Tentu Silvia yg anda baru kenal ini berat hati untuk beri semua info peribadi dia spt No IC, alamat lengkap dan lain2. So untuk buat Silvia lebih selesa, minta dia daftar sendiri saja. So anda bagilah link website Atomy Filipina dan info berikut:

a. www.atomy.com/ph
b. No ID Anda
c. Guest Pasdword Anda
d. ID No penaja iaitu ID No downline anda yang terbawah yang akn menjadi Penaja Silvia.

So anda minta Silvia login ke link website  Atomy Filipina dan mendaftar sendiri maklumat2 yg anda beri. So selepas Silvia mendaftar, automatis dia akn jatuh ke dalam network anda.

So anda boleh lakukan step yg sama utk prospek2 negara lain juga. Dan untuk sponsor CUSTOMER Atomy di India, Australia dan 2 negara lain, saya akan update setelah pautan/link pendaftaran untuk 4 negara berkenaan telah diaktifkan bila2 masa saja dari sekarang.

Selamat berpromo dan muga sukses.

No comments:

Post a Comment