Saturday, December 17, 2016

APA ISTIMEWANYA SANGAT MLM ATOMY NI?

1. Setiap orang perlu mempunyai ID Penaja untuk mendaftar, maka setiap ahli Atomy perlu bekerja sama antara mereka untuk mendaftar ahli baru kerana setiap ID No cuma dibenarkan menaja maksima 2 orang. Maka ahli yang mempunyai ramai prospek atau kenalan perlu mengguna ID ahli lain di rangkaian bawahnya sebagai penaja kepada ahli baru. Maka semua orang mampu menaja malah penajaan bukan sesuatu yang sukar kerana pendaftaran adalah PERCUMA.

2. TIADA komisen atau bonus diberikan kepada sesiapa yang menaja atau mendaftar ahli baru.Ini adalah bukti jelas bahawa Atomy membuat keuntungan 100% dari jualan produk produknya dan BUKAN sebuah syarikat yang menjana untung dengan mengutip pelbagai yuran yang entah apa apa.

3. MLM Atomy Korea ini benar benar menampilkan satu bentuk perniagaan MLM sistem Binari yang beretika dan syarikat ini mengutamakan agihan keuntungan yang lebih merata, adil dan saksama di kalangan semua pengedar. (Join dulu baru anda akan faham).

4. Atomy bermula di Korea pada tahun 2009 sehingga tahun 2016, syarikat Atomy kini sudah menembusi banyak negara dalam masa yang pantas dan memiliki cabang cabang perniagaan global iaitu Atomy USA, Atomy Canada, Atomy Japan, Atomy Taiwan, Atomy Singapore, Atomy Phillipines dan selanjutnya akan membuka pasaran negara negara baru termasuklah Malaysia, Cambodia, Thailand, China, Hong Kong, Indonesia dan banyak lagi.

5. Apa yang menarik di Atomy ialah apa saja PV yang anda dapat dari perbelanjaan anda ke atas barangan Atomy, PV berkenaan akan dihimpun (akumulasi) tanpa had masa. Misalnya jika anda cuma berbelanja 10K PV saja sebulan, setelah 12 bulan jumlahnya sudah menjadi 100K PV. Dan setelah melepasi 3 tahun, jumlah PV anda sudah 300K (anda cuma berbelanja sendiri dan tidak pun menjual apa apa). Sebaik PV anda terkumpul 300K PV dan GPV yang terhasil oleh ahli ahli di bawah anda telah mencukupi 300K, bonus harian anda juga akan ikut bertambah dari USD 25 ke USD 75 sehari atau dari RM3,000 sebulan ke RM9,000 sebulan. Ini berdasarkan anda berbelanja 10K saja sebulan atau lebih kurang RM110 ~ RM130 untuk membeli barangan keperluan (bukan membazir beli barang tidak perlu seperti di banyak MLM lain). Dan PV perbelanjaan anda ini dicampur atau akan bertimbun dari masa ke semasa tanpa berlaku penurunan. Seronok kan???.

No comments:

Post a Comment