Tuesday, December 13, 2016

Bagaimana kita sepatutnya bermula.

Hari ini saya berada di Bukit Keluang, Hulu Besut Terengganu. Isteri dan anak pergi ke pantai dan saya hendak siapkan pendaftaran beberapa orang downlines. Saya duduk di bilik hotel, sambungan internet tak berapa stabil, asyik terputus dan saya ambil keputusan untuk menulis sedikit tentang Perniagaan Atomy ini.

Bagaimana kita sepatutnya bermula.

Bila kita sedia untuk didaftarkan, kita akan berikan data peribadi kita kepada upline kita untuk kita didaftarkan. Setelah kita didaftarkan, langkah pertama yang wajib kita lakukan ialah VERIFIKASI. Setelah status kita verified kita sudah boleh login ke www.atomy.com dan kemaskini butiran akaun bank dan tukar password kita. Kita juga sudah boleh menjenguk SHOPPING MALL di website Atomy dan melakukan pembelian barangan Atomy yang terbukti berkualiti dengan harga yang berpatutan.
Sayugiya diingatkan bahawa, Atomy adalah Syarikat MLM atau Network Marketing Company. Dalam dunia pemasaaran, konsep MLM atau Network Marketing ini telah terbukti jalan terpantas untuk menjadi jutawan. Ini reality. MLM cara Atomy ini sangat mudah. Kita tak perlu modal untuk memulakan perniagaan Global yang merangkumi 8 negara dan akan berkembang 30 negara lagi dalam tempoh
Pendaftaran adalah percuma.
Tiada maintain bulanan
Tiada auto sales
Tiada had pembelian
Tak perlu simpan stok
Tak perlu buat penghantaran

Jadi apa peranan kita sebenarnya? Peranan kita adalah menjadi jurujual Syarikat Atomy dan sebagai ganjaran, kita akan dibayar komisen bergantung kepada prestasi jualan kumpulan. Bagaimana kita nak menjual? Jangan pening2, caara menjualnya santai2 jer. Kita ajak seramai mungkin ahli keluarga, sedara mara, rakan2 dan orang2 yang kita tidak kenal untuk menyertai Atomy. Apabila mereka sudah menjadi ahli Atomy, insyaAllah mereka akan terdedah dengan Shopping Mall Atomy dan mereka akan membeli. Bila pembelian terjadi, kita akan mengumpul PV dan dari jumlah PV terkumpul itu, pihak syarikat akan memberikan kita komisen.
Saya simpulkan langkah yang kita perlu ambil;
1. Mendaftar
2. Verifikasi
3. Penajaan
4. Pembelian

Langkah 1 hingga 3 adalah PERCUMA. Langkah 4 baharulah anda kena memerlukan modal. Kalau biasa anda berbelanja di Giant atau Tesco, setelah menjadi ahli Atomy, anda tukar habit pembelian ke Atomy, anda berbelanja anda dapat PV. Untuk lebih fahamm saya senaraikan barangan yang kita boleh beli;
1. Berus gigi
2. Ubat gigi
3. Shampoo rambut
4. Hair Conditioner
5. Sabun/gel mandian
6. Pencuci muka
7. Serbuk pencuci pakaian
8. Cecair pencuci pakaian
9. Pelembut/pewangi basuhan
10. Cecair pencuci pinggan mangkuk
11. Cecair pencuci dapur
12. Aneka alatan solek
13. Set penjagaan kulit lelaki wanita.
14. Pad/tuala wanita
15. Pakaian dalam lelaki wanita
16. Aneka supplement kesihatan/vitamin
17. Minuman
18. Perkakasan dapur dan ratusan produk keperluan diri & rumah tangga lainnya.

Saya pasti hanya sebahagian kita yang sudah melakukan Langkah 2 di atas. Langkah 2 tanda kita serious nak buat bisnes Atomy ini. Kalau kita gagal melakukannya dalam tempoh 30 hari, nama kita akan dibatalkan pendaftaran. Oleh itu lakukanlah sekarang dan jangan bertangguh lagi. Setelah Langkah 2 selesai, dalam tempoh 2-3 hari, kita sudah boleh login ke Member Area www.atomy.com di mana terdapat Atomy, My Office, Shopping Mall dan VOD (video on demand yang mengandungi video2 terpilih atau video latihan). Kita sudah boleh daftarkan ahlibaru untuk kumpulan kita sendiri.

Seterusnya Langkah ke3 yakni Penajaan. Memang kita hanya cari 2 ahli untuk kanan dan kiri kita tetapi tak kan kita nak berhenti setakat 2, kita bantulah orang bawah kita dan carikan untuk mereka. Bila ada sifat tolong menolong ini, insyaAllah orang bawah kita pun akan menghargai usaha kita menolong mereka dan sebagai balasan merekapun dupliket apa yang telah kita lakukan. Lama kelaman ahli kumpulan kita akan menjadi ratusan ribu. Kita bernasib baik ditemukan dengan Atomy di awal kehadirannya di Malaysia. Lihat dengan 1 cari 2 sahaja akan jadi seperti di bawah;
1
3
7
15
31
63
127
255
511
1023
2047
4095
8191
16383
32767
Dan terus meningkat sehingga infiniti.


MLM cara Atomy ini sangat mudah. Kalau kita buat MLM kaedah tradisional, hanya orang yang muka tebal dan kerja 24 jam sahaja yang berjaya kerana kena jumpa ramai orang, sampai malam2pun jumpa orang buat penajaan. MLM cara Atomy adalah 100% online, Kita tak perlu jumpa orang dan tak perlu hantar barang. Semua boleh dibuat secara ONLINE. Sebagai ketua Kumpulan AtomyStars DonZaini, saya sedia membantu setiap ahli ahli kumpulan saya bagaimana memanfaat internet untuk membuat penajaan.

Sebagai kesimpulan, inilah satu-satunya peluang mudah untuk dimanfaatkan untuk memperbaiki tahap ekonomi keluarga kita masing2. Jangan terlambat untuk buat keputusan untuk serious dalam biz Atomy ini. Di bawah ini saya kongsi mesej (edited) yg dihantar oleh Tuan Mohiyuddin Atomy 0001 Malaysia dalam Grop AtomyStars DonZaini.

Sebenarnya jika seseorang tu nampak masa depan Atomy, produk2 Atomy yang akan memasuki pasaran Malaysia, bonus pairing harian, bonus master serta cto sykt, barangan dari sekecil kecilnya hingga sebesar besarnya seperti kereta, insuran, hp dan banyak lagi  pasti mereka tidak terburu buru untuk left group. Biz santai2, free register dan maintain dalam masa setahun, boleh beli ikut selera kita..ikut kegunaan bulanan mahu pun harian dan ada PV yang boleh ditukar kepada BONUS WANG TUNAI. Akan datang akan ada ribuan produk Atomy yang mampu menepati cita rasa pengguna. Jadi bersabar la. Kuatkan semangat, teguhkan pendirian dan BUAT KERJA lebarkan networking masing2 secara smart dan santai. Beri tempoh dalam 1 tahun ini. Insyaallah anda semua akan sukses dan mampu menjana belasan. puluhan malahan ratusan ribu ringgit setiap bulan. Yang tak faham bertanya, yang belum daftar elok lah daftar segera yang belum menghantar borang pendaftaran ahli. Segerakan lah, yang tak tau nak upload borang belajarlah. Ramai leader2 di sini boleh membantu anda...Insyaallah dengan gerak kerja yang tersusun, semangat kekeluargaan serta kesabaran, dalam masa 1 tahun ke bawah. ramai di sini akan mendapat income atas 4 angka, insyaAllah.


SELAMAT BERJAYA SAYA UCAPKAN PADA SEMUA

Hamidon Zaini

No comments:

Post a Comment