Tuesday, December 13, 2016

AtomyStars DonZaini

Grop ini ditubuhkan untuk berkongsi maklumat satu peluang  perniagaan dengan tujuan untuk menawarkan anda bergabung dengan kumpulan saya yang saya namakan AtomyStars DonZaini. Syarikat yang saya maksudkan ialah Atomy Malaysia Sdn Bhd, cawangan ke 8, Atomi Korea
Jika anda mengguna barang barang harian berikut di rumah, anda BOLEH BERJIMAT SAKAN malah BOLEH JADI KAYA RAYA santai santai saja, hanya sebagai pengguna. Tak perlu pening pening kepala keluarkan duit banyak hanya kerana mahu join bisnes yang kebanyakannya JUAL PROPAGANDA semata mata.

1. Berus gigi
2. Ubat gigi
3. Shampoo rambut
4. Hair Conditioner
5. Sabun/gel mandian
6. Pencuci muka
7. Serbuk pencuci pakaian
8. Cecair pencuci pakaian
9. Pelembut/pewangi basuhan
10. Cecair pencuci pinggan mangkuk
11. Cecair pencuci dapur
12. Aneka alatan solek
13. Set penjagaan kulit lelaki wanita.
14. Pad/tuala wanita
15. Pakaian dalam lelaki wanita
16. Aneka supplement kesihatan/vitamin
17. Minuman
18. Perkakasan dapur dan ratusan produk keperluan diri & rumah tangga lainnya.

Pernah tak anda hitung berapa banyak duit yang anda keluarkan tiap tiap bulan untuk beli barangan keperluan harian tersebut? Sudah tentu ratusan Ringgit Malaysia juga sebulan kan malah boleh mencecah atau melebihi RM500 sebulan. Betul tak?

Tidak anda saja tapi ahli keluarga dan saudara mara anda yang lain juga terpaksa berbelanja untuk barangan keperluan harian. Begitu juga jiran dan rakan rakan anda yang lain, terpaksa habiskan banyak duit untuk barangan keperluan harian walau dalam apa jua kondisi kewangan. Setuju kan?.

Lazimnya anda atau ramai yang lain berbelanja untuk barangan keperluan di kedai kedai runcit berdekatan, di 7 Eleven, Mall atau mana mana pasaraya dan supermarket. Tiap kali anda berbelanja dan beli barangan, anda dapat dan bawa barangan tersebut pulang. Paling tidak anda juga dapat harga diskaun, offer offer tertentu serta kupon kupon berkonsep point untuk tukaran barangan percuma. Tapi ANDA TIDAK PERNAH DAPAT DUIT TUNAI YANG BERTERUSAN. Betul tak?

Tidak itu saja. Kebanyakan barangan yang anda beli berkemungkinan TIDAK ADA JAMINAN WANG DIKEMBALIKAN jika anda tidak puas hati berkenaan kualiti barangan tersebut. Mungkin anda hanya mampu buang barangan itu ke bakul sampah kerana anda tidak dapat manfaatkannya. Anda sudah rugi  dan tidak dapat kembalikan barang tersebut untuk dapatkan wang anda semula. Ini sering juga terjadi bukan???.

Tidak kah anda terfikir bahawa anda sebenarnya telah menghabiskan duit ratusan RM sebulan untuk keperluan keluarga dan ini berterusan berlaku bulan demi bulan, tahun demi tahun. Jika RM500 tiap bulan anda habiskan untuk keperluan diri dan keluarga, bayangkan selama setahun (12 bulan), sedar tak sedar anda sudah berbelanja RM6000 dan hanya mendapat barangan semata mata sedangkan jika anda PENGGUNA BIJAK, duit sebanyak itu boleh hasilkan PEBDAPATAN SANTAI SANTAI BERTERUSAN sehingga RM25000 tiap bulan kepada anda yang dikreditkan terus ke akaun bank anda.

Bagaimana kalau sudah 3 tahun lebih anda berbelanja RM500 tiap tiap bulan?. Tanpa anda sedar, anda sudah habiskan RM18,000 untuk barangan keperluan anda tanpa mendapat satu sen pun pendapatan sedangkan anda sepatutnya sudah boleh mendapat PENDAPATAN SAMPINGAN SANTAI SANTAI sehingga lebih RM400,000 sebulan. Rugikan???. Berbelanja ribuan RM selama ini dan anda cuma mendapat produk saja walhal anda sepatutnya sudah boleh mendapat duit tambahan puluhan malah ratusan ribu tiap tiap bulan kalau anda seorang pengguna yang bijak. Adakah anda mahu berterusan begini dan kekalkan diri anda sebagai pengguna yang tidak bijak???.

Tak usah lah fikir tentang berbelanja ratusan RM sebulan. Hanya membeli berus dan ubat gigi saja pun anda boleh mendapat duit extra RM3,000 sebulan malah jumlah ini akan berganda dari bulan ke bulan,  tahun ke tahun hingga anda boleh mendapat puluhan malah ratusan ribu Ringgit Malaysia tiap tiap bulan.

INGAT! Anda tidak perlu fikir tentang PENJIMATAN @ DUIT TAMBAHAN semata mata. Barangan yang anda beli itu mestilah berkualiti hebat dan terjamin. Selama ini anda membeli, ada penjual atau pengeluar beri JAMINAN WANG DIKEMBALIKAN jika anda tidak puas hati dengan kualiti barangan yang dibeli?. Jarang sekali bukan atau mungkin tidak ada sama sekali. Tidak kah begitu?.

Nah...mulai hari ini anda perlu membantu diri anda sendiri keluar dari kebiasaan lama dari menjadi pengguna yang tidak bermaklumat kepada seorang pengguna yang bijak. Anda harus bantu diri anda sendiri dan bantu rakan rakan dan saudara mara anda agar semuanya menjadi PENGGUNA PINTAR. Cukuplah selama ini anda mahu pun mereka yang lain terus membazir sedangkan amalan corak anda berbelanja selama ini, hakikatnya boleh menjimatkan malah menghasilkan pendapatan sampingan bukan sedikit buat anda. Hanya ubah tabiaat dan amalan lama kepada satu corak perbelanjaan baru tanpa perlu tambah budget TETAPI boleh mendatangkan kesenangan dan kekayaan buat anda.

Dengan kaedah Pengguna Pintar ini, anda tidak saja berjimat, mendapat produk keperluan harian pelbagai pilihan yang dijamin kualitinya dengan MONEY BACK GUARANTEE malah BERPELUANG MENJANA PENDAPATAN SAMPINGAN MINGGUAN & BULANAN  ke satu jumlah yang mungkin anda tidak pernah fikirkan selama ini.

Apa pun.. MAAF! PELUANG INI BUKAN UNTUK ANDA jika anda BUKAN PENGGUNA BARANGAN BARANGAN YANG DISENARAIKAN DI ATAS. Tapi jika memang anda pasti semua barangan di atas adalah barangan keperluan anda serta keluarga dan anda selama ini menggunakannya dan berbelanja untuknya hatta RM50 sebulan pun, maka anda WAJIB membuka mata dan meneliti dengan baik bagaimana Gergasi ATOMY dari Korea Selatan ini boleh membantu anda dari hanya seorang pengguna biasa biasa kepada seorang insan yang hebat dan luar biasa tanpa langsung memerah satu sen pun wang atau duit poket anda.

Pelajari selanjutnya tentang KOREAN MULTI BILLIOn GIANT INI kerana lebih 85% yang mengetahui tentangnya, terus terpikat dan jatuh cinta dengan konsep KEPENGGUNAAN PINTAR bertaraf International. Masa kan tidak, bila tidak kurang 200,000 menyertainya tiap bulan dengan keahlian kini menerjah angka 6,000,000 dalam masa yang singkat saja

πŸ’°πŸ’°πŸ’°πŸ’₯πŸ’₯πŸ’₯πŸ’°πŸ’°πŸ’°

*Terbuka untuk warga Korea, USA; Japan, Canada; Taiwan, Singapore, Cambodia, Philippines dan akan menyusul Oktober 2016 di Malaysia sebelum ke lebih 30 buah negara lain.
                     
Menjadi pemula trend adalah kerja susah, kerja berat, dan kerja mahal. Memulakan trend ibarat membuka hutan. Bukan semua orang mampu memulakan trend.

Bagi kita pemain kecil, kita jangan membuka hutan. Itu kerja budak besar. Budak besar sahaja yang mampu membuka hutan dan mampu terus berkebun. Mereka yang berkebun dulu. Mereka yang menuai dulu.  Modalnya besar, hasil tuaian pun besar.

Bagi kita budak kecil, kita ikut tumpang berkebun sahaja.

Lakukan ini:

+  Jadilah fast-follower kepada trend terbaru. Apabila sudah nampak ada trend baru akan muncul, cepat-cepat follow trend itu. Siapa cepat, dia dapat.

+  Jangan menjadi follower trend. Jangan tunggu sampai sudah sesak orang berkebun, sudah banyak follower, baru kita pun mahu ikut berkebun. Waktu itu pasaran sudah over-supply.

πŸ’°πŸ’°πŸ’°πŸ’₯πŸ’₯πŸ’₯πŸ’°πŸ’°πŸ’°

ATOMY MALAYSIA Cawangan di negara ke 8 di dunia, Thailand dan Vietnam akan menyusul selepas ini dan seterusnya 30 negara lain.
Baru dilancarkan 17 Nov 2016 lepas..syarikat bertaraf 5 bintang (star)..konsep yg sgt mudah utk jana income. Satu transformasi dalam MLM bertaraf dunia.
Apa maksud “Baru dilancarkan 17 Nov 2016”? Jawabnya pasaran yang masih baru dan ambil masa untuk jadi tepu. Orang yang yakin pada waktu ini adalah orang yang beruntung. Tambahan pula tiada yuran kemasukan dikenakan dan penajaan jadi sangat mudah.

Atomy dan Lazada berkongsi konsep yg sama yakni online shopping mall yg hebat..TAPI perbezaan di antara keduanya yg SANGAT KETARA adalah..Lazada, hanya bosnya sahaja yg kaya raya...akan tetapi di ATOMY akan KAYAKAN SEMUA AHLI bagi sesiapa yg serious  hendak mempromosikan bisnes Atomy ini. Atomy mahukan kita dapatkan 2 orang ahli sahaja dan pendaftaran adalah PERCUMA
Anda tak perlu modalpun.

Q&A
Atomy ni biz apa?
Atomy adalah Shopping Mall di Internet. Semua pembelian dilakukan 100% melalui internet. Pembayaran dibuat terus kepada Atomy dan barang2 akan dihantar melalui perkhidmatan kurier.

Bagaimana saya menjana pendapatan di Atomy?
Ahli-ahli  Atomy adalah wakil jualan Shopping Mall Atomy dan ia dikelaskan kepada 5 jenis pengedar, mengikut jumlah dibeli jumlah dan komisen tahap yang diterima daripada syarikat. Pendapatan bergantung kepada kelas pengedar (pangkat) kita. Bermula dengan Sales Rep, Agent, Special Agent, Dealer dan akhirnya Exclusive Distributor.

Konsep sekilas pandang.
Tugas kita ialah merekrut members. Kita rekrut supaya mereka membeli produk yang dikeluarkan oleh Atomy. Apabila ada pembelian bermakna adalah pendapatan kita. Produk Atomy berkualiti tinggi pada harga yang rendah sejajar dengan slogan Atomy ia itu absolute quality but absolute price. Maknanya kualiti terbaik pada harga sangat rendah. Dengan kualiti terbaik pada harga yang rendah akan mengunjurkan pembelian berulang (repeat sales) ahli-ahli Atomy yang akan memberikan pendapatan berterusan kepada wakil jualannya (ahli-ahli Atomy).

πŸ’°πŸ’°πŸ’°πŸ’₯πŸ’₯πŸ’₯πŸ’°πŸ’°πŸ’°

KELEBIHAN GROP AtomyStars DONZAINI.

1. Promosi sgt mudah. Guna mesej WhatsApp yg mempunyai link yg dihubungkan terus ke grop WhatsApp promosi kita.
2. Leader yg berdedikasi yg beriltizam untuk mara ke PUNCAK. Mereka all out bantu kita untuk.sama2 berjaya.
3. Leader2 yg PIONEER dalam Atomy Malaysia yang pastinya memberi kelebihan kepada kita.

Mengikut kata2 CEO Atomy, business is about
1. Good Product
2. Speed
3.Timing

Jangan tunggu, buat keputusan sekarang. Nak join bukan kena bayar. PERCUMA tetapi anda telah LOCK POSITION tanpa keluar 1 sen pun. Anda bergabung dengan Multi Billion Network Marketing Company, bukan calang-calang syarikat,

Sekiranya anda serious  untuk memajukan.ekonomi keluarga secara santai, sila WhatsApp saya 0173174880 butiran berikut untuk saya daftarkan sekarang juga.

1. Full Name :
2. Gender (Jantina):
3. NRIC number(No KP: )
4. Date of Birth :
5. Mobile number :
6. Address :
7. Postal code
8. E-mail address :

Join group WhatsApp saya

Hamidon Zaini

No comments:

Post a Comment