Friday, January 20, 2017

KONSEP SUPERMARKET ATOMY (MLM)

Menjana pendapatan sangat santai
Tanpa sebarang tekanan dan paksaan.

Ianya umpama anda shopping barangan keperluan di pasaraya atau mini market di luar sana. nda tidak perlu membayar apa apa untuk memasuki pasaraya atau mini market dan anda bebas memilih untuk membeli apa saja barangan yang anda perlu.
Bezanya di pasaraya atau mini market, pembelian anda tidak menyumbangkan pendapatan atau bonus kepada anda.

Atomy tidak ubah umpama pasaraya atau mini market itu, cumanya ia beroperasi online / offline dimana anda boleh membeli apa saja barangan keperluan dari ratusan senarai yang ada di syarikat ini.

Berbelanja di Atomy, anda berpeluang menjana pendapatan.


Cara Memulainya MENJANA INCOME

1. Sertai keahlian Atomy  PERCUMA.

2. Anda perlukan ID No Penaja iaitu No ID ahli sedia ada di syarikat ini untuk mendaftar.

3. Setelah didaftarkan anda akan mendapat ID No Keahlian Atomy.

4. Anda kemudian boleh login ke akaun backoffice keahlian Atomy anda dan boleh mulai shopping barangan keperluan anda di Atomy.

5. Cuma tukarkan perbelanjaan barangan keperluan anda selama ini di pasaraya atau mini market ke Atomy.

6. Produk Atomy tidak saja murah malah kualitinya terjamin dan jauh lebih baik dari produk yang anda beli di kedai kedai biasa. Malah banyak sekali produk Atomy yang dipatenkan.

7. Setiap produk yang anda beli di Atomy mempunyai nilai PV (Point Value),  dan PV inilah yang akan menentukan kadar bonus anda nanti.

8. Selama ini banyak barang keperluan harian anda beli di luar sana, Anda cuma ubah perbelanjaan anda selama ini ke Atomy.

Perbelanjaan anda tetap sama saja malah lebih menjimatkan, dan anda mendapat produk yang terjamin kualitinya selain anda berpotensi mendapat pendapatan yang tidak mungkin anda sangkakan selama ini. Mudah kan?


Ajak 2 Orang Join ATOMY

1. Ajak 2 saudara, kawan atau jiran berbelanja di Atomy seperti anda.
Keahlian Atomy 100% PERCUMA, ini mudah dilakukan.

2. Anda sponsor 2 kawan mengguna ID No Keahlian anda dan bahagi kepada DUA  KUMPULAN susun mereka di kiri dan kanan sebagaimana keperluan Pelan Pemasaran Binari Atomy.

3. Seperti anda, kawan atau jiran anda itu juga akan berbelanja barangan keperluan harian mereka di Atomy dan ini akan menyumbangkan Group Point Value (GPV) di kaki kiri dan kanan jaringan anda kerana setiap produk yang dibeli ada PV nya.

4. Dua  (2)  kawan atau jiran anda itu juga masing masing akan mengajak saudara, kawan atau jiran mereka menyertai Atomy.

5. Proses ini akan berterusan dan ramai orang mahu sertai Atomy kerana ianya PERCUMA. Mereka akan suka berbelanja keperluan barangan mereka di Atomy kerana faktor  harga dan kualiti selain mereka juga mahu dapatkan pendapatan sampingan.

6. Sampai satu peringkat anda akan mempunyai keahlian Atomy yang ramai di bawah anda di kiri dan kanan. GPV akan bertambah dari masa ke semasa dan anda akan mendapat pendapatan dan bonus yang juga bertambah dari masa ke semasa dan bonus ini akan dibayar mingguan terus ke akaun bank anda


🅰 Bila Boleh Dapat Bonus?🅰

1. Setiap produk yang anda beli di Atomy ada PV nya.

Misalnya anda beli satu set
Berus Gigi Teknologi Nano Emas Atomy (8 unit) hanya RM32.10 saja, anda dapat PV 3900.

Belian 3 set melayakkan anda mendapat sehingga RM3K sebulan atau RM36K setahun.
Ahli ahli di bawah dalam jaringan anda juga berbelanja dan mereka juga mendapat PV. Jumlah PV pembelian ahli ahli di bawah anda itu memberi sumbangan GPV kepada anda.

3. Bila GPV di kiri dan kanan kumpulan anda sudah mencukupi 300K, anda mula mendapat bonus RM112.00 setiap hari.

4. Bila kumpulan ahli di bawah anda makin membesar, perbelanjaan mereka semua meningkatkan GPV anda.
Sampai satu tahap GPV anda boleh melebihi 300K kiri dan kanan dan anda waktu itu akan mula mendapat RM112 tiap tiap hari bersamaan RM3K sebulan.

5. Anda cuma berbelanja keatas barang keperluan harian (bukan barang tidak perlu),
Tetapi anda mendapat RM112 tiap hari atau RM3K tiap tiap bulan,

Tidak mahu kah anda peluang begini?. Tapi ini baru satu permulaan. Pendapatan anda tidak terhenti di situ.

6. Hakikatnya barang keperluan tidak hanya berus dan ubat gigi saja. Banyak barang lain orang akan beli dan GPV anda akan terus berganda dan dikuti dengan bonus.


Berapa Banyak Pendapatan & Bonus Boleh Dapat?

Berapa banyak pendapatan dan bonus yang anda boleh dapat bergantung kepada berapa banyak yang anda mahu dan pastinya ia bergantung kepada usaha anda sendiri serta perbelanjaan anda di Atomy.

Bagaimana pun Atomy telah tetapkan General Bonus atau Pairing Bonus maksima cuma USD 1,500 sehari atau USD 50,000 atau bersamaan lebih kurang RM200,000 sahaja sebulan. Ini sudah cukup lumayan kerana ia belum termasuk Master Bonus serta Rewards.

Dalam keterangan sebelumnya telah disebut bahawa dengan hanya berbelanja mencecah 10K PV, (membeli set penjagaan gigi Atomy atau set penjagaan rambut umpamanya),
dan berkongsi peluang Atomy dengan dua orang kawan, anda sudah berkelayakan menjana pendapatan USD 25 setiap hari (RM3,000 sebulan). Tetapi tidak mungkin anda dan kawan serta downline di bawah anda hanya akan membeli 1 set penjagaan gigi setahun sekali malah besar kemungkinan anda dan mereka mereka yang lain juga akan membeli banyak lagi barang keperluan harian lain yang ada seperti shampoo, gel mandian, barangan keperluan dapur dan macam macam lagi (rangkaian barangan Atomy kini melebihi 150 jenis).
Maka PV perbelanjann anda tidak mungkin 10K PV saja malah boleh menjadi 50K PV sebulan dan pasti ada yang akan berbelanja 100K PV sebulan kerana produk produk buatan Korea memang diiktiraf kualitinya di banyak negara seluruh dunia termasuk Malaysia.

Apa yang menarik di Atomy ialah apa saja PV yang anda dapat dari perbelanjaan anda ke atas barangan Atomy, PV berkenaan akan dihimpun (akumulasi) tanpa had masa.

Misalnya
jika anda cuma berbelanja 10K PV saja sebulan, setelah 12 bulan jumlahnya sudah menjadi 100K PV. Dan setelah melepasi 3 tahun, jumlah PV anda sudah 300K ( anda cuma berbelanja sendiri dan tidak pun menjual apa apa).
Sebaik PV anda terkumpul 300K PV dan GPV yang terhasil oleh ahli ahli di bawah anda telah mencukupi 300K, bonus harian anda juga akan ikut bertambah dari USD 25 ke USD 75 sehari atau dari RM3,000 sebulan ke RM9,000 sebulan.

Ini berdasarkan anda berbelanja 10K saja sebulan atau lebih kurang RM110 ~ RM130 untuk membeli barangan keperluan (bukan membazir beli barang tidak perlu seperti di banyak MLM lain).
Dan PV perbelanjaan anda ini dicampur atau akan bertimbun dari masa ke semasa tanpa berlaku penurunan.
Seronok kan???.


Bolehkah Saya Mendapat Pendapatan Yang Besar Dengan Cepat?

Jawapan nya YA.
Berapa banyak dan berapa cepat pendapatan yang anda mahu, anda boleh tentukan terutamanya jika anda memilih niagakan produk-produk Atomy atau anda menjadikan Atomy sebagai "pasaraya" pilihan anda dengan membeli semua barangan keperluan harian dan bermusim anda di Atomy.
Cara ini akan menyebabkan PV anda terhimpun banyak dengan pantas dan kelayakan anda untuk mendapat bonus lebih besar ikut meningkat.
Jika semua downline anda juga menjadikan Atomy sebagai premis utama untuk berbelanja barangan keperluan masing masing, bonus anda serta bonus mereka masing masing akan terus besar dan berganda.

Mari kita lihat contoh penjelasan di bawah:

Nota:
Ketika ini Atomy mempunyai lebih 150 jenis rangkaian produk & perancangan Atomy menambah antara 30 ~ 50 jenis produk setiap tahun.


Merujuk kepada jadual potensi pendapatan General Bonus di atas, ditahap awal anda mungkin hanya berbelanja 10K PV saja.

Downline anda turut berbelanja. Bila GPV anda di kiri dan kanan mencukupi 300 PV, anda mendapat bonus USD25 ( RM112.00)

Jika anda terus berbelanja atau membeli dan meniagakan produk produk Atomy, PV anda akan bertimbun bertambah dengan cepat.

Bila sudah capai 300 PV, anda sudah layak untuk mendapat USD 75 harian. Jika ditahap PV anda sudah 300K ini dan GPV kumpulan downline di bawah makin berkembang dan menyumbangkan GPV 300K atau lebih sehari, anda akan mendapat bonus hari hari sebanyak USD 75 atau bersamaan RM300 sehari.

Apa yang baik ialah walau pun anda berbelanja 10K PV saja tapi anda boleh menerima   RM3,000 tiap-tiap bulan selama setahun dan RM3,000 ini akan anda terus dapat jika anda membeli apa saja produk semurah apa pun harganya ditahun tahun berikutnya. Tidakkah duit tambahan Ini umpama pencen anda atau disebut residual income?.


Melihat kepada "track record" Atomy dari awal hingga sekarang, dengan keahlian lebih 6 juta orang di 9 buah negara.
Dengan peningkatan jumlah jualan dan pertumbuhan lebih 30% ~ 50% setahun (jualan tahun 2015 saja mencecah RM 3 billion lebih dan dengan pertambahan senarai produk antara 30 hingga 50 jenis setahun, potensi Atomy memang amat besar sekali.

Atomy akan menjadi sebuah mini market atau pasaraya online /offline terbesar dalam waktu terdekat.

Ianya murah tetapi berkualiti mewah, murah dan berkualiti kerana program ini mendapat dokongan terus pemerintah Korea Selatan, satu satunya MLM yang mendapat dokongan dari sebuah GLC kerajaan di dunia ini

Anda,  downline  anda &  siapa saja akan peluang mendapatkan produk produk keperluan harian yang pelbagai pada harga relatif murah dan kualiti produk yang tanpa kompromi.

Malah produk produk Atomy seperti
produk kecantikan dan penjagaan kulit misalnya mempunyai jaminan "Money Back Guarantee", anda boleh tuntut wang kembali 100% jika produk tidak memberi kesan kebaikan.

Maka anda dan ramai yang lain akan berbelanja di Atomy. PV dan GPV anda akan bertambah dari hari ke hari tanpa anda sedar.  Anda hanya perlu berbelanja ke atas barangan keperluan harian yang sememangnya anda guna selama ini & ikut kemampuan.

Satu ketika bila PV terkumpul anda mencecah 1.5 juta atau 2.4 juta, dan GPV harian anda mencecah 1.5 juta atau 6 juta, ketika itu bonus harian anda sudah USD 250 atau USD 720 iaitu dalam anggaran RM30,000 dan RM85,000 lebih sebulan. Malah ketika ini anda sudah pun layak mendapat satu lagi bonus iaitu Master Bonus.

Konsep perniagaan di Atomy hanyalah berbelanja barangan perlu sambil menikmati pendapatan tambahan secara santai tanpa sebarang tekanan.

Bagaimana pun bagi yang memilih untuk berniaga secara serius, pendapatan maksima sehingga lebih kurang RM200,000 sebulan bukan satu masalah untuk dicapai.

Jangan risau tentang angka PV berjuta itu kerana PV produk di Atomy kebanyakannya dalam Won (mata wang Korea) yang tiap satu bernilai puluhan ribu malah ada yang bernilai ratusan ribu PV bagi satu jenis produk seperti HemoHIM misalnya.

Jika anda perlu maklumat terperinci dan details A To Z CARA  menjana income sehingga RM400K lebih sebulan di Atomy,
DAFTAR PERCUMA DI SINI....

WhatsApp : +6017 317 4880

No comments:

Post a Comment