Wednesday, January 18, 2017

Kenali Atomy.

Atomy Malaysia Sdn Bhd telah pun didaftarkan dengan SSM malah permohonan semua lesen berkaitan juga telah pun dibuat sejak akhir tahun dulu. Bagaimana pun tarikh pra-pelancaran Atomy Malaysia dijadualkan pada awal Oktober 2016 dan Acara Grand Launching ditetapkan pada 17 November 2016 sebelum ia menembusi pasaran Thailand, Vietnam, Indonesia (2017) dan banyak lagi negara di Asia sebelum ianya ke negara negara di Amerika Selatan dan benua lain. Dengan kata lain anda mendapat peluang sangat awal dan anda mempunyai banyak ruang serta masa untuk mengatur masa depan dalam mencorakkan status kewangan anda. Pastikan anda membaca dan memahami betul betul setiap maklumat di dalam laman ini agar anda tidak tercicir satu satunya peluang yang terbaik, murah, mudah yang amat jarang hadir selama ini.

Adakah Atomy sebuah syarikat MLM?. Jawapannya "Ya". Tetapi Atomy bukan sembarangan syarikat MLM seperti yang pernah anda kenal atau sertai sebelum dan selama ini. Jadi apa sebenarnya Atomy dan apa uniknya dengan syarikat MLM ini?.

Anda tentu pernah ke mini market atau ke supermarket bukan?. Apabila anda memasuki mini market atau supermarket, anda tidak perlu membayar apa apa bukan?. Dan di dalam kedua premis itu anda bebas berbelanja dan membeli apa saja barangan keperluan harian anda, tanpa tekanan, tanpa paksaan oleh sesiapa. Banyak barangan keperluan harian boleh dibeli di mini market atau di supermarket berkenaan. Anda bebas masuk ke premis itu sekadar untuk "window shopping" dan bebas berbelanja keatas apa saja barang keperluan harian bila anda rasa perlu untuk membelinya. Tiada bayaran masuk dikenakan dan tiada yuran apa pun yang perlu anda bayar bukan?

Atomy adalah umpama mini market dan supermarket tersebut. Bezanya Atomy adalah Online Mini Market atau Online Supermarket di mana anda boleh "shopping" apa saja seperti mana anda berurusan di dua premis di atas tadi. Anda boleh menyertai Atomy PERCUMA, tiada apa apa yuran atau kos tersembunyi yang dikenakan. Setelah menjadi ahli (PERCUMA), lalu anda bebas membeli apa saja barangan keperluan harian diri dan keluarga anda di Atomy. Atau anda boleh saja sekadar intai intai dulu apa yang ada dan boleh membelinya kemudian nanti. Berbelanjalah mengikut kehendak anda. Tidak ada tekanan dan tidak ada paksaan apa apa.

Jadi apa untungnya anda berbelanja di Atomy?. Bukan kah sama sahaja kalau terus berbelanja di mini market atau supermarket seperti amalan selama ini?. Nah...di sinilah letaknya KELEBIHAN DAN KEKUATAN ATOMY dan kenapa anda perlu mengubah tabiat dan amalan berbelanja anda selama ini jika anda adalah seorang pengguna yang pintar (smart customer).

Bila anda ke mini market, 7 Eleven atau pasaraya, anda berbelanja mungkin puluhan malah mencecah ratusan Ringgit Malaysia setiap bulan membeli barangan keperluan harian. Tetapi pernah kah anda mendapat apa apa pendapatan atau komisyen dari hasil perbelanjaan anda itu? Anda mungkin juga mengajak dan membawa saudara mara dan kawan kawan berbelanja di premis premis berkenaan, tetapi anda dan mereka tidak pernah pun dibayar apa pun apa tah lagi bonus atau komisyen setiap hari dan bulan. Berbeza di Atomy, bila anda berbelanja hatta membeli set berus dan ubat gigi atau apa saja mencukupi 10K PV, anda berpeluang mendapat USD 25 (RM100) setiap hari atau USD 750 (RM3,000) sebulan bila anda menggalakkan saudara dan kawan anda ikut berbelanja barangan keperluan anda di Atomy. Anda mahu pun kawan anda tidak pun dipaksa membeli barangan yang anda tidak perlu sebaliknya masing masing yang menentukan sendiri apa yang mahu dibeli atau diperlukan. Inilah yang membezakan Atomy dengan kebanyakan syarikat MLM lain yang memaksa anda keluarkan duit poket untuk barangan yang tidak benar benar anda perlukan selain menetapkan jumlah/pakej tertentu yang wajib anda beli.

Tapi Atomy ini tidak cuma sekadar itu. Banyak kelebihan dan keunikan Atomy berbanding MLM dan perniagaan online yang sedia ada di pasaran hari ini. 100% berbeza kerana:

TIADA Pelaburan Wajib. Penyertaan 100% PERCUMA
TIADA Yuran Pendaftaran
TIADA Belian Wajib Bulanan
TIADA Kos Bayaran Penggunaan Website
TIDAK Wajib Beli Produk Untuk Menyertainya
TIDAK Wajib Beli Produk Setiap Bulan
TIADA Paksaan Belian Automatik (autoship)
TIADA Had Minima Pembelian
TIDAK Wajib Menjual Produk (Pilihan)
SATU Keahlian Boleh Berniaga Ke Seluruh Dunia
TIADA Batasan Geografi. Pasaran Adalah Global
Sistem Sokongan Dan Latihan Berterusan Terus Dari Atomy Korea
Perniagaan Kukuh, Berteknologi Tinggi Dan Mendapat Sokongan Dari Pemerintah
Sistem Pelan Pemasaran Adil, Samarata Berkonsep Jemaah Dan Saling Bantu Membantu
Potensi Residual Income Dan Penjanaan Pendapatan Yang Berterusan Lagi Berpanjangan
Satu Perniagaan Multinasional Bintang Lima Yang Boleh DiWariskan
Produk Berkualiti Kelas Dunia Harga Murah Dan Mampu
Cuma Berkongsi Kelebihan Atomy Dan Mula Meraih Pendapatan
Bonus Terus Ke Akaun Bank Mingguan & Dwi Mingguan
Anugerah Pencapaian Bernilai Jutaan Ringgit Malaysia Bertaraf Jutawan


Dan sesuatu yang perlu anda tahu ialah ketika ini bilangan pernyertaan keahlian Atomy tidak kurang 125,000 orang setiap bulan dan pada tahun 2016 ini Atomy telah mempunyai lebih 7,000,000 keahlian di 9 buah negara. Di Korea Selatan sendiri lebih 8% dari 50 juta warganya adalah ahli Atomy (penduduk Korea dulunya terkenal dengan sikap anti MLM yang kuat dan situasi ini berubah sejak Atomy mula diperkenalkan di pasaran). Kadar pertumbuhan Atomy sekarang ini adalah 30% hingga 40% setahun manakala rangkaian produknya ditambah purata antara 30 ~ 50 jenis setiap tahun. Ini akan menjadikan Atomy satu pasaraya online terbesar di dunia satu hari nanti. Jumlah keahlian Atomy jutaan orang dalam masa yang relatif singkat sebenarnya adalah satu rekod dalam dunia MLM hari ini. Tidak ada syarikat MLM lain yang mempunyai rekod sebegini sebelumnya.


Sejujurnya soal diri anda, tanyalah kawan anda atau Upline Upline anda dalam apa pun perniagaan yang anda sertai, apakah ada sebuah peluang perniagaan global online dan offline sebenar benarnya, tulin, sah, berdaftar dan mendapat kelulusan pemerintah di setiap negara operasinya iaitu di kalangan syarikat gergasi MultiNasional 5 bintang selama ini, apa kah ada syarikat syarikat mega ini pernah menawarkan satu peluang perniagaan produk produk fizikal yang 100% keahliannya PERCUMA? Tanyalah sesiapa pun apakah mungkin ada sebuah syarikat MLM elit antarabangsa setara Amway, Herbalife, Nuskin, Vemma, Monavie, Isagenix dan banyak lagi boleh menjanjikan pendapatan harian mudah sebanyak USD25 (RM100) setiap hari bersamaan USD750 (RM3000) setiap bulan dengan hanya ahli perlu berbelanja sekitar RM110 ~ RM250 sahaja (tanpa maintenance bulanan) dan pendapatan anda ini pula boleh menggunung setinggi USD 100,000 (RM400,000) sebulan?. Jawapannya sudah jelas..TIDAK ADA melainkan di Atomy!!!

TIADA Pakej Keahlian yang WAJIB anda beli di Atomy sebagaimana di syarikat syarikat MLM lain. TIADA Lot Lot Produk KHUSUS yang mesti anda bayar untuk menjadi ahli. Atomy lah yang pertama merintis pelan niaga ini kerana Atomy wujud bukan untuk orang orang hebat dan luar biasa, sebaliknya untuk insan insan biasa menjadi luar biasa dengan cara biasa biasa saja. Itulah sebenarnya Visi dan Misi kelahiran Atomy di Korea Selatan, sebuah negara yang penduduk dan pemerintahnya terkenal dengan etika dan disiplin dalam semua urusan hidup. Keunikan serta kebaikan Atomy inilah yang telah menjadikan majoriti rakyat Korea dari dulunya BENCI MLM menjadi SUKA sekarang ini. Korea Selatan yang maju dalam hampir semua aspek, kini selangkah lagi akan mendominasi industri MLM dunia. Dan kesempatan awal yang datang ini perlu lah segera diambil sebaiknya oleh kita di Malaysia. Inilah waktu dan detik terbaik untuk tiap orang dari kita yang mahu memiliki rangkaian niaga ke seluruh dunia pada kos yang "nol" sahaja tetapi potensi pendapatan sehingga USD 100,000 atau bersamaan RM400,000 sebulan.

Dengan belian setahun sekali pun beberapa set produk yang sememangnya semua orang guna setiap hari (set penjagaan gigi, set penjagaan rambut, set penjagaan tubuh, produk keperluan dapur dan rumah dan banyak lagi) sebanyak 10K PV (lebih kurang RM100++), anda sudah boleh menjana sehingga 750 Dollar (RM3,000) sebulan santai santai saja. Set penjagaan gigi Atomy ini misalnya adalah produksi yang luar biasa kualitinya dan 20,000,000 set lebih sudah terjual pada tahun 2015 yang lepas malah setiap detik dan minit masa berjalan sekarang ini, pasti ada saja yang memesan dan membuat belian produk buatan "emas" nano ini. Anda cuba, PASTI anda tahu apa kelebihannya dan yang pasti, sebaik anda membuat belian produk ini nanti, anda sudah pun secara sah berada di landasan yang tepat untuk menuju kebebasan kewangan dan keluar dari kepompong kesempitan hidup selama ini.

No comments:

Post a Comment