Monday, January 2, 2017

BAGAIMANA DGN HANYA BERMODALKAN KOSONG, KOSONG, KOSONG.

PELUANG TERBARU PROJEK MEGA
Kpd semua bakal usahawan famili besar Atomy. Sebagai sebuah syarikat ecommerce online yg sepenuhnya merupakan perniagaan global, digabung dgn sistem kerja paling mudah malah murah dan amat menyakinkan justru mendapat dokongan sepenuhnya sebuah kerajaan yg berpenduduk lebih 50 juta orang, menjadikan Atomy Korea adalah satu satunya peluang paling terbaik bagi sesiapa yg bijak menilainya. Bayangkan 5 juta penduduk Korea Selatan menjadi ahli MLM Atomy ini. Ini bermakna 10% penduduk Korea Selatan mendokong Konsep Atomy ini. Tak pernah terjadi pada mana2 MLM yang terdapat di dunia ketika ini.

Imagine! Renungkan...bagaimana dgn hanya bermodalkan kosong, kosong, kosong, tiap orang boleh memulai sebuah peluang perniagaan sebenar yang mega hampir ke setiap buah negara di dunia ini satu hari esok (skrg kita bebas berniaga di 8 buah negara sebaik menjadi ahli sah Atomy. 30 negara lagi di tahun hadapan).


Saya melihat Atomy bagaikan satu limpahan rezki mudah dari Tuhan Yang Maha Esa. Masa kan tidak TANPA MODAL semua orang boleh berniaga tanpa sempadan. Dengan berbelanja serendah lbh kurang RM20 saja dalam setahun, semua kita boleh memiliki cawangan dan network niaga ke seluruh dunia, memiliki MALL atau GEDUNG dgn ratusan jenis produk yang bertebaran di serata negara di luar sana.

Yang bijak ambil kesempatan ini terutamanya mereka yg mampu berkomunikasi pelbagai bahasa (khususnya English), AMAT MUDAH untuk anda melebarkan empayar niaga Atomy anda ke merata dunia. Apa tidaknya, orang Amerika, orang Jepun, orang Taiwan, orang Kanada, orang Kemboja, orang Singspore malah orang mana pun yang anda kenal di media sosial seperti facebook, twitter, google plus, instagram, whatsapp; telegram dan sebagainya, akan mudah untuk sertai Atomy bila anda kongsikan peluang ini dgn mereka. Alasannya kerana mereka tidak teragak mendaftar Atomy di bawah anda disebabkan keahlian Atomy 100% Percuma dan mrk tidak pun perlu takut kehilangan wang krn terpaksa terus  membayar seperti kebanyakan peluang bisnes di syarikat lain. Adalah amat sukar untuk orang yang baru kita kenali di media sosial utk membayar apa apa kepada kita atau kepada  syarikat yg baru dikenali mereka dan tidak jelas kehadiran mereka. Namun Bahasa Inggeris bukan menjadi alasan. Pasaran di Malaysia sahaja sudah cukup besar untuk kita. Bayangkan, kita boleh mendapat pendapatan RM3000 sebulan atau mungkin lebih setelah setahun bersama Atomy secara sambilan (dengan syarat anda dan ahli kumpulan anda istiqomah dalam melebarkan empayar biz Atomy kumpulan anda).

Tetapi melalui Atomy yang keahliannya 100% PERCUMA, Robert dan Sato di Amerika serta Jepun tidak akn bimbang mendaftar Atomy wlu pun mrk berdua baru mengenali anda di facebook. Peluang memulai secara percuma ini jarang sekali ada melainkan di Atomy. Maka kelebihan ini memudahkan siapa saja ahli Atomy utk kembangkan perniagaan ini ke seluruh dunia. Dan Robert atau Sato, setelah menjadi ahli kelak, mereka akn berurusan terus dgn sykt Atomy di negara mereka, mereka akn shopping dan membayar ke akaun bank Atomy di negara mereka, tidak kepada anda atau perlu trfr wang ke akaun bank Atomy di Malaysia. Malah mereka akn mendapat produk yg dikirim oleh Atomy di negara masing2.


Dan anda di Malaysia, akn mendapati cawangan Atomy anda makin mrlebar di luar sana. Dan indahnya jika kita dpt lakukan ini dan mampu menaja ramai mungkin mereka mereka di luar sana khususnya di negara yg "buying power" mereka sangat kuat, BUKAN MUSTAHIL, satu waktu nanti kita mampu HIT ceiling Income USD50,000 sebulan dan layak mendapat Anugerah Tertinggi sebagai IMPERIAL MASTER. Saat itu ANDA SUDAH JADI MILLIONAIRE.

So kpd semua ahli famili besar Atomy dlm group ini, terutamanya anda yg boleh menguasai Bahasa Inggeris dan bahasa2 dunia lain, berikan perhatian kpd perkara ini. Pergunakan kesempatan yang luas terbuka ini sebaik2nya. Satu hari siapa duga, perniagaan yg anda mulakan dgn percuma ini dan dgn pembelian serendah RM20 setahun mampu menukar anda seorang insan biasa biasa, menjadi luar biasa dgn cara biasa biasa ini saja. Untuk melayakkan anda menerima bonus, Personal PV terkumpul anda hendaklan sekurang-kurangnya 10K atau pembelian barangan Atomy bernilai di antara RM120 – RM140

Sekiranya anda berminat, sila hubungi saya, Hamidon Zaini 0173174880 ataupun jika anda tidak berminat, tolong viralkan mesej ini kepada ahli keluarga, rakan dan taulan anda.


No comments:

Post a Comment