Thursday, February 2, 2017

PENGGUNA PINTAR - KONSEP BERBELANJA JIMAT DI ATOMY SAMBIL BUAT DUIT

Penting sebagai pengguna untuk kita tahu macam mana kita boleh berbelanja JIMAT dan dapat produk HIGH CLASS KUALITINYA sambil buat duit santai santai.

1. Pertamanya kenal pasti barang barang yang kita serta keluarga benar benar perlu dalam kehidupan seharian. Jangan beli produk yang tidak kita perlu KECUALI kalau mau niagakannya.

Antara produk keperluan harian paling utama yang ada di Atomy ialah:

✅Ubat gigi💚
✅Berus gigi💚
✅Shampoo rambut💚
✅Hair conditioner
✅ Shampoo mandian
✅Cecair pencuci pinggan mangkok serba guna💚
✅Cecair pencuci baju💚
✅Cecair pelembut pakaian💚
✅Herbal Hair Treatment💚

Berbelanjalah ke atas produk produk ini @ sebahagian darinya yang paling perlu ikut kuantiti yang difikirkan sesuai.

Yang bertanda 💚 paling digalakkan

2. Order produk produk ini dalam jumlah tidak kurang RM290 (rancang) agar dapat FREE SHIPPING dihantar terus ke rumah atau alamatkan ke Center terdekat utk dapatkan FREE SHIPPING (pastikan setting Center pilihan dulu).

3. Pastikan guna produk produk ini IKUT SUKATAN/PANDUAN yang diberi. Ini kerana produk produk ini kebanyakannya adalah CONCENTRATED, bukan seperti produk ptoduk lain diluar sana.

Misalnya Cecair Pencuci pinggan Atomy, kurang 1 ml boleh hasilkan 1000 ml/1 liter cairan pencuci, 5 kali ganda kemampuan cecair Sunlight

Begitu juga Cecair Pencuci pakaian Atomy, jauh lebih baik dan jimat berbanding Cecair Attack.

Pastikan guna ikut panduan yang diberi. DIJAMIN JIMAT. Elakkan guna hentam keromo saja ok.

3. Set ubat dan berus gigi misalnya membolehkan anda guna beberapa bulan. JIMAT. Tak perlu nak beli tiap tiap bulan.pun ubat dan berus gigi ini.

4. Ulang beli setelah habis dan jadikan ini amalan bagi menggantikan beli produk yang sama di luar sana yang kualitinya belum pasti. Artinya perbelanjaan kita setidaknya sama dengan perbelanjaan keatas produk2 jenama lain sebelumnya tapi kini kita dapat produk Atomy yang dijamin kualitinya.

5. Kalau kita beli semua produk diatas tadi satu unit tiap satu, perbelanjaan kita dalam RM300+++ dan kita dapat 25000 lebih PV, lebih dari layak untuk dapatkan income sehingga RM30000 setahun jika kita galakkan saudara, jiran dan kawan lakukan perkara yang sama.

6. Beli ulang mana mana produk yang telah habis diguna dan rancang pembelian agar dapat FREE SHIPPING. Dan INGAT!!! Guna ikut sukatan yang dicadangkan agar dapat PENJIMATAN HEBAT sambil buat duit santai.

Bagi saya 💚👍👍👍DISH DETERGENT & LIQUID DETERGENT ATOMY 💚👍👍👍adalah paling AWESOME dan WAJIB ada untuk setiap rumah disamping produk produk lain.

*Semak balik posting keupayaan Dish Detergent & Liquid Detergent berbanding dengan cecair pencuci popular lain. Memang TERBUKTI jimat gila!!!

Dan yang nak cantik, cute, putih, gebu cara JIMAT, WAJIB cuba Atomy Skin Care Products, setidaknya untuk TEST DRIVE. Review pengguna di Amazon, Skin Care Atomy dapat 4 & 5 Star **. Atomy Evening Care 4 Set, Atomy Skin Care 6 System, Foam Cleanser, Essence dan Again Serum adalah antara produk produk paling HOT dan TOP yang menjadi kegilaan pengguna & pembeli. Anda cuba anda tahu. Bandingkanlah harganya dengan mana mana jenama setanding lain, Atomy yang terjimat dan terbaik..

No comments:

Post a Comment